Fa'afefea ona filifili le fale faigaluega sili mo lau umukuka

Ua matou fa'aaluina le tele o le taimi i totonu o le umukuka i le 12 masina talu ai, o le tasi lea o vaega o le fale ua sili atu ona masaesae nai lo se isi lava taimi muamua.Filifilia o mea e faigofie ona teuina ma o le a tumau e tatau ona avea ma faʻamuamua maualuga pe a fuafua se umukuka toe teuteu.O luga o galuega e mana'omia ona matua fa'alavalava ma o lo'o i ai le tele o mea e fai e tagata i luga o le maketi.O tulafono autu ia o lima matua e fa'aoga pe a filifilia mea sili ona lelei.

Tumau

O mea e lua e sili ona lauiloa e faia e tagata o le quartz - mo se faʻataʻitaʻiga, silestone - ma Dekton.O oloa uma e lua o lo'o faia i totonu o se pa'u tele e fa'aitiitiina ai so'oga.

Quartz e faia i mea mata e fa'afefiloi ma resini.E maualuga lona maosi, pisia ma le vevela.E ui e masani lava e leai se tausiga, e manaʻomia ai le vaʻaia.E mafua lenei mea i le vaega resin.

O le Dekton, i le isi itu, o se pito sili ona faʻapipiʻi e faia e aunoa ma le resini.E toetoe lava a le mafai ona faaleagaina.E mafai ona tatalia le maualuga o le vevela ma e tete'e i le maosi.E mafai ona e tipi sa'o i ai e aunoa ma le mana'omia o se laupapa tipi."Se'i vagana ua e ave se samala i lau Dekton worktop, e matua faigata lava ona faaleagaina,".

nishes, e aofia ai polesi, lanu ma suede.E le pei o le ma'a fa'alenatura, peita'i, e fa'apupulaina pe a fa'aitiitia le fa'aiila o le fa'auma, o le quartz ma le Dekton e le porous ina ia le a'afia ai lau filifiliga o le fa'ai'uga i le tumau.

Tau

E iai filifiliga e fetaui ma le tele o paketi.Quartz, mo se faʻataʻitaʻiga, o loʻo tau i faʻavasegaga mai le tasi i le ono, o le tasi e sili ona taugofie ma le ono e sili ona taugata.O fa'amatalaga e te filifilia, e pei o le fa'ama'otiina o se alavai fa'amama po'o se fa'a'au'au fa'afefete, o se umu fa'amau, o le mamanu pito ma pe e te alu i tua pe leai, o le a a'afia uma i le tau.


Taimi meli: Iul-09-2021